طراحی بنر
طراحی بنر

  چطور یک متن عالی برای بنرهای تبلیغاتی بنویسیم؟ مراحل خلق یک بنر تبلیغاتی با ایجاد یک پیام قوی شروع می‌شود. کپی‌رایت یا متن، بخش اصلی تبلیغات بنری است و در بعضی موارد مهمترین قسمت آن به حساب می‌آید. یک طراحی خوب، پیام را تقویت کرده و توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، اما کلماتی که شما در آن بکار می‌برید، پیام شما را تعریف می‌کند.به همین دلیل است که ما این ٧ توصیه را برای تولید متن تبلیغات بنری...

08 مرداد، 1396
بهترین صفحات فرود: نهایت کاربر محوری در صفحه فرود Shopify
بهترین صفحات فرود: نهایت کاربر محوری در صفحه فرود Shopify

Shopify یک پلتفورم کانادایی برای طراحی و راه‌اندازی فروشگاه‌های آنلاین است و بیشتر برای کسب‌وکارهای نوپایی عرضه شده که می‌خواهند با حداقل هزینه، فروشگاه خود را راه‌اندازی کنند. در یکی از مطالب قبلی بلاگ‌اد عنوان کردیم که در کمپین‌های تبلیغاتی، صفحات فرود از اهمیت بسیاری برخوردارند. در ادامه به بررسی یکی از صفحات فرود Shopify می‌پردازیم که در آن بیشتر روی کاربر محوری تمرکز شده‌است.   Shopify...

26 تیر، 1396
نکاتی برای طراحی بنر سایز کوچک
نکاتی برای طراحی بنر سایز کوچک

اهمیت بنرهای تبلیغاتی، هم برای تبلیغ‌کننده و هم برای صاحب کسب‌وکاری که تبلیغ کرده اهمیت دارد. طراحی یک بنر تبلیغاتی خوب بسیار فراتر از باز کردن برنامه فتوشاپ و کشیدن چند طرح ساده است. به همین دلیل طراحی یک بنر علاوه بر ذوق و هنر به فاکتورهای دیگری هم نیاز دارد. در این میان سایز های بنر های تبلیغاتی دارای اهمیت بسیاری هستند و سایز های بزرگ تر بیشتر دیده می‌شوند؛ ولی چکار کنیم که سایز های کوچک بنر ما هم،...

26 تیر، 1396
۱۰ واقعیت درباره بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۷
۱۰ واقعیت درباره بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۷

شبکه‌های اجتماعی نه تنها در زندگی شخصی افراد، بلکه در ادامه مسیر کسب‌‌وکارها تاثیر چشمگیری داشته‌اند و پدید آورنده روشی جدید در بازاریابی آنلاین هستند که اخیرا بیشتر شاهد تاثیر آن بر روند بازاریابی کسب‌وکارها هستیم. در ادامه به ۱۰ واقعیت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۷ می‌پردازیم که باور آنها چندان هم دشوار نیست: ۱- ۹۰٪ کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام، سنی کمتر از ۳۵ سال دارند. (منبع:...

26 تیر، 1396
ترفندهای بهبود تبلیغات بر پایه موانع ذهنی مخاطبان
ترفندهای بهبود تبلیغات بر پایه موانع ذهنی مخاطبان

در A/B Testing ها لزوما به دنبال تغییرات بنیادی نباشید ترفندهایی کوچک بهبود تبلیغات چشمگیری داشته باشند: چند ماه پیش، مایکل آگارد ( Michael Aagaard) کتابی را تحت عنوان “۷ اصل بهینه‌سازی تغییرات جهانی” برای دانلود رایگان در اختیار کاربران قرار داد و برای دانلود و نشر این کتاب در بین مخاطبین خود صفحه فرودی را ایجاد کرد. سپس در راستای دانلود هر چه بیشتر کتاب خود، به بهینه‌سازی این لندینگ پیج یا همان صفحه فرود...

26 تیر، 1396
شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) در کمپین تبلیغاتی آنلاین
شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) در کمپین تبلیغاتی آنلاین

یک کمپین تبلیغاتی که بر اساس تعداد کلیک بابت آن پول پرداخت می کنید (CPC)، نباید بدون تعیین و تعریف شاخص‌های کلیدی عملکرد شروع شود. این شاخص‌ها یک نقشه مسیر برای مدیر کمپین تبلیغاتی شما خواهد بود و وی را راهنمایی می‌کند تا گزارشات کمپین را بررسی کند و بهینه‌سازی‌های لازم را برای بهبود آن انجام دهد. یک گزارش خوب گزارشی است که در ابتدای آن اهداف و شاخص‌های کلیدی را بازگو و در هر بازه زمانی، *KPI ها را مقایسه...

27 تیر، 1395